Shop Mobile More Submit  Join Login
KISH LURVES CHOCOLATES by sweetscankill KISH LURVES CHOCOLATES by sweetscankill
I bet he does :3


Kish as a Slytherin x3

Nibbling on chocolate....

...That looks so NICE XD

(It's a small fan art of 'Love & Labyrinths' for )

(c) Kish; Tokyo Mew Mew; Mia Izumi
Add a Comment:
 
:iconaqua-blossom:
Aqua-Blossom Featured By Owner Sep 23, 2009
SOOOO CUUUUUTE!!!! -Kishyglomp- I luffles it.
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Sep 26, 2009
Aww thanks!!! : )
Glad you luffles it, sweetie! :hug:
Reply
:iconkenshitora:
KenshiTora Featured By Owner Jul 10, 2008
i luv tht pic!!!!!!!!!! it's sooooooooo cute!!!! i luv chocolate and kish! ^.^
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 8, 2008
KISH IS TOO CUTE TO BE TRUE! SQUEE~
Reply
:iconkenshitora:
KenshiTora Featured By Owner Aug 10, 2008
i know! realy! i wuv him! ^.^ <3
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 13, 2008
HE'S SO CUUUUTE! (squeeeeeeals)
Reply
:iconkenshitora:
KenshiTora Featured By Owner Aug 13, 2008
i know! don't ya just want to give him a great big hug? *SQUEEL!!!!*
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 22, 2008
I WANT TOOOOOOO! (squeeee)

I wanna smother the life out of him! :heart:
Reply
:iconkenshitora:
KenshiTora Featured By Owner Aug 22, 2008
ME HUG HIMMMMMMMMMMM!
he so cutsie-wutsie!

nooooooooooooo! don't kill him!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.< he my fwiend!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 23, 2008
I did this last week: [link]
It's for all the new found Kish-fans I've meet! (:
(except that I've recently met you, but it still includes you!) :glomp:

KISH IS NICE TO DRAW (:


HEHEHE, he's sooo adorable! <3
Reply
(1 Reply)
:iconbloodbender:
bloodbender Featured By Owner Apr 17, 2008
Nice cross, loved it! CHOCOLATE IS GREAT!
I'd give Kish all the choclate he wanted if he'd...well actually i won't finish that sentance. My fangirlish desires got a little out of control in my head...heh....Great, loved it!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 8, 2008
Don't worry, i'd love to give Kishu allll the choc in the world if he'd...too.
Heheh!

...It's been a long while since i last drew Kishu! (guilty)
It's been a long time since i last drew anything not related to my art exam for that matter.

But when i've finally got the time, i'll draw Kishu for you k? (:
I promise! Just bear with the wait, my exams are here now.
Reply
:iconbloodbender:
bloodbender Featured By Owner Aug 9, 2008
Yay! Kishy0kun! Yes please, your awsome! I shall bear with it, don't worry, i have coursework to do, so i know how you feel :D I am totally sympathetic...
Reply
:iconblack-cat-lover-mew:
black-cat-lover-mew Featured By Owner Mar 8, 2008  Hobbyist
cute^^ kish likes chokolate
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 8, 2008
I'm sure he does, if he tried it.
Chocolates are AWSHUMZ.


....I WANT DARK CHOCS NOW!
Reply
:iconblack-cat-lover-mew:
black-cat-lover-mew Featured By Owner Aug 10, 2008  Hobbyist
YAY
Reply
:icontevangelista25:
tevangelista25 Featured By Owner Oct 26, 2007
uber duber duper cute!!!
___________________________
Nini: :crazy: MUST HAVE THE CHOCOLATE KIT-KAT!!!
kish: -winks at lilith-
lilith: OMG....did he just WINK at me?
Laica: yep. :rofl: :crazy: MUST HAVE THE CHOCOLATE!!!!
laica & nini: WE LOVE CHOCOLATES!!! :worship: -bows to the picture-
Lettuce: :o
END
Reply
:iconhalf-dragoness:
Half-dragoness Featured By Owner Jul 25, 2007
cute, he realli suits slytherin lol
Reply
:iconkishfreak:
kishfreak Featured By Owner Jul 24, 2007
ohhhh.....chocolate!!!!
Reply
:iconkuramaniac:
Kuramaniac Featured By Owner Feb 7, 2007
hahahaha, Slytherin Quiche xDDD
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Feb 10, 2007
Haha, a sexy combination, i say!!! :heart:__:heart:
Reply
:iconkuramaniac:
Kuramaniac Featured By Owner Feb 10, 2007
it just makes him look somewhat like a snake xD
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Feb 12, 2007
Yeah.. (drools) :heart:__:heart:
Reply
:iconkuramaniac:
Kuramaniac Featured By Owner Feb 12, 2007
meh, I'd like to have dark green hair and golden eyes xD
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Feb 12, 2007
Oh ho ho! Me too!

Lol, but i dont it'd suit. D'x
Reply
:iconkuramaniac:
Kuramaniac Featured By Owner Feb 15, 2007
well ^^;, when somebody's got dark green hair it makes they look like an elf xD
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Feb 16, 2007
HO YEAHZ. >:3 (smirks)
Reply
(1 Reply)
:iconsalormarzfan:
salormarzfan Featured By Owner Dec 28, 2006
so do i! i lurves chocolateto!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Dec 29, 2006
YAY! CHOCOLATE!!! ^^

:glomp: :heart:
Reply
:iconsalormarzfan:
salormarzfan Featured By Owner Dec 30, 2006
Chocote rules more than cookies!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Dec 30, 2006
xD YEAAAAH! (tosses chocs into mouth)
Reply
:iconsalormarzfan:
salormarzfan Featured By Owner Dec 30, 2006
*takes chocolate away before they get into mouth*Ha Ha Ha!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Dec 30, 2006
NYEHHH!!! (swipes it away & runs off)
Reply
:iconsalormarzfan:
salormarzfan Featured By Owner Dec 30, 2006
*chases after you* gimmie that chocolate!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Dec 30, 2006
(grabs Kishie and runs off)
Reply
(1 Reply)
:iconmew-keichigo:
mew-keichigo Featured By Owner Aug 30, 2006
OMG!!! Kishu! :drools:
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 31, 2006
:D CUTIE KISHU!! I LOVE YOU, KISHIE!!!! XD XD :heart: :heart:
Reply
:iconsave-me911:
Save-Me911 Featured By Owner Aug 30, 2006
^^ yeah, chocolate covered strawberries! :dance:
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 31, 2006
-omgsdrools- That shows DELISH.... T_T I only got dark chocolate, but hey, i lurve it :3
Reply
:iconsave-me911:
Save-Me911 Featured By Owner Sep 1, 2006
I really only like dark any ways ^-^
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Sep 1, 2006
YEAH ME TOO!!! :wave: XD *clomps down Dark Chocolate*
Reply
:iconsave-me911:
Save-Me911 Featured By Owner Sep 3, 2006
:O Really? sweet!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Sep 3, 2006
:nod: Uh-huh! :hug:
Reply
:iconsave-me911:
Save-Me911 Featured By Owner Sep 3, 2006
:much: mmmm :glomp:
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Sep 4, 2006
GAH! YOUR AVATAR!!! XD *squeals* GIR!! I LURVE GIR!!! XD XD XD XD :heart:_:heart:
UBER CUTIE X3
Reply
(1 Reply)
:iconrunawaykid:
RunawayKid Featured By Owner Aug 28, 2006  Student General Artist
X3 X3 X3 TOO CUTE!
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 29, 2006
T H A N K S for the Fave on this, darling :heart:
Reply
:iconjesusfreak13:
JesusFreak13 Featured By Owner Aug 27, 2006   Photographer
cute! :D
Reply
:iconsweetscankill:
sweetscankill Featured By Owner Aug 27, 2006
Thanks!!! :3
Reply
:iconjesusfreak13:
JesusFreak13 Featured By Owner Aug 28, 2006   Photographer
welcome :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1756 × 1974




Details

Submitted on
August 26, 2006
Image Size
521 KB
Resolution
1756×1974
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
736
Favourites
57 (who?)
Comments
140
Downloads
1
×